måndag 29 oktober 2012

Fototriss Tema JAG GILLAR

 

Ojojoj, har varit bortrest i helgen och inte hunnit med veckans Fototriss...
Tack och lov är jag ledig idag, så det blir en Fototriss av det jag gillar mest;
 
Djur, natur och promenader i skog och mark

 
I skogen trivs jag allra bäst. Att få följa årstidernas skiftningar och uppleva allt det vackra med öppna sinnen gör mig så lycklig och glad. Färgerna, dofterna, smakerna, ljus och skuggor, vindens sus, fågelkvitter och stillheten.
Jag gillar hundar väldigt mycket. och naturligtvis gillar jag mina alaskan huskies mest av alla.
Idag fick Ajax följa med på skogspromenad, en härlig kompis att ha med sig.

 
Jag gillar att fotografera allt det vackra jag får uppleva
under mina promenader i skog och mark.
Idag fastnade jag för några ljuvliga små iskristaller i ett halvfruset vattendrag.
 
Fler Fototrissar på temat JAG GILLAR hittar du på http://fototriss.blogspot.se/

Den här helgen var det även tävling med Fototriss på

 







5 kommentarer:

  1. Fin triss på det du gillar. Jag gillar bilden på iskristallerna skarpt!

    http://blogg.loppi.se/40plus/2012/10/28/fototriss-jag-gillar/

    SvaraRadera
  2. Vi tycks ha samma intressen och gillar precis lika;-) Jättefin triss tycker jag förstås:-)

    SvaraRadera
  3. Vackert i skira färger - fin triss!

    SvaraRadera
  4. Åh, den sista bilden är superhärlig. Frost gör sig så bra på bild, om man lyckats. Och det har du helt klart gjort :)

    SvaraRadera