söndag 15 september 2013

Sköna september!!!

Äntligen är den här, min favoritårstid - hösten!!! Allt i naturen är så underbart vackert med alla starka höstfärger och luften är så hög och klar. Om jag försökte beskriva allt jag älskar med hösten skulle jag kunna fylla en hel roman. Men en bild säger ju mer än tusen ord, så jag bjuder på en färgkavalkad istället. Du kan klicka på bilderna om det är någon du vill se i större format.









Avslutar med en självporträttbild från en solvarm backe där mossan var ljuvligt mjuk att ligga och njuta av fågelkvitter, skogsdofter och stillheten.

2 kommentarer:

  1. Ju äldre jag blir ju mer uppskattar jag hösten, och den färgprakt naturen bjuder på. Fina bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det underbart! Och där du bor är det extra mycket vackert den här tiden på året! Tack <3

      Radera