söndag 16 mars 2014

Fototriss Grodperspektiv #blogg100

Till temat grodperspektiv blir det arkivbilder, av den enkla anledningen att jag helst vill använda just dessa bilder från i somras! Startar nerifrån och går uppåt med ett eget somrigt djurtema i temat...

När jag läste att temat var Grodperspektiv tänkte jag direkt på den här bilden av grodan,
som jag tycker har en självklar plats i min triss på temat

Jag minns att jag kröp på alla fyra på marken när jag fick syn på denna snigel ur mitt grodperspektiv.Fotar vanligtvis inte sniglar, men tyckte att den här var lite gullig
Ett uppenbart grodperspektiv är ju när man tittar upp mot himlen och ser fåglarna underifrån!


Önskar alla fototrissare och bloggläsare en skön helg!
Fler bildtolkningar på temat grodperspektiv kan du som vanligt se i Fototriss

42 kommentarer:

  1. Helt rätt - grodperspektiv alla tre.

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Min favorit blev den sista, den är helt fantastisk! =)

    SvaraRadera
  3. Bra val att välja dessa arkivbilder då de passar perfekt! Min favorit blir snigeln som jag tycker är jättesöt! :)

    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  4. Hej
    En mycket fin triss med fina bilder. Gillar grodan ;) Kanonbra!

    SvaraRadera
  5. Perfekta bilder och en fin triss! Grodan är min favorit idag!

    SvaraRadera
  6. Trevlig triss. Grodan ser lite mallig ut. Nu förstår jag det uttrycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det har jag faktiskt inte tänkt på tidigare, "mallgroda" hihi =)

      Radera
  7. Jeg likte best bildet av grodan. men det siste bildet dit imponerte meg mest; Ikke lett å få et blinkskudd av en flygende fugl!

    SvaraRadera
  8. Här snackar vi om grodperspektiv :) Underbara bilder!
    Ha en fortsatt skön söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket och detsamma!

      Radera
  9. Bra bilder alla tre och passar så bra till temat.

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder....snyggt fångat....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  11. Snyggt trissat,gillade verkligen den 3e bilden.

    SvaraRadera
  12. Fin och varierad triss, grodan blev bäst tycker jag. Skall man se det ur grodans perspektiv upplever den nog sista bilden som hotfull.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Ja, det har du nog rätt i =)

      Radera
  13. Jag är väldigt förtjust i grodor..dina bilder får mig att minnas barndommen med en smil på läpparna.

    SvaraRadera
  14. Fina bilder alla tre! Gillar fågelbilden allra mest. Den är superfin!

    SvaraRadera
  15. Läckert fotat och trissat! Jag gillar grodor, så första bilden blir min favorit!

    SvaraRadera
  16. Vilken härlig triss med djur! Fågelbilden är riktigt fin!

    SvaraRadera
  17. Vilka vackra djurbilder! Min favorit är grodan, verkligen fint fångat av dig!

    SvaraRadera
  18. Kul att utgick från den lilla grodan, den var söt, så även snigeln. Fågeln, Truten kanske har du fångat helt suveränt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket för all positiv feedback!!!

      Radera
  19. Fint med djur i hela trissen! Både snigeln och grodan har du fångat väldigt bra!

    SvaraRadera
  20. Härlig triss! Gillar mittenbilden!

    SvaraRadera
  21. Tänk att det finns så mycket spännande i vår underbara natur
    http://tillklippt.blogspot.se/

    SvaraRadera
  22. Ja, naturen är en aldrig sinande källa till upplevelser av alla de slag. Jag älskar både skog och hav och tillbringar så mycket av min lediga tid som möjligt bland djuren i naturen =)

    SvaraRadera